12 maja 2016

Hej, ty! Właśnie ty przed kompem!

 Tak, do ciebie mówiłam. Na samo rozpoczęcie należałoby się przedstawić, prawda?
Jestem Ania, ale możecie mnie tu i w wielu innych miejscach znaleźć pod pseudonimem Ameba, czy AmebaQ. W żadnym wypadku nie chodzi o amebę umysłową, broń Boże, trochę oleju w głowie mam. Ze mną na blogu jest także Koza, po ludzku Zosia. Znamy się... dobre 8 lat? Ale to teraz nieważne. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zapraszam do zakładki "O nas i o blogu"

Co my tu robimy? Rok temu zaczęłyśmy pisać opowiadanie, właściwie nie cały rok. W pewnym momencie pomyślałyśmy "hej, czemu by tego nie publikować?". Jednak żadnej z nas nie chciało się zakładać bloga, czy coś innego, a nawet jak założyłyśmy to nie chciało nam się publikować rozdziałów. Zawsze było za "mało czasu". Mimo to w tej chwili spięłam poślady, założyłam bloga i oto jesteśmy!

No tak, jestem tutaj, ty także, ale tak właściwie po co?
Otóż, wpomniałam wcześniej o opowiadaniu. Zamierzamy je tu publikować, oczywiście, więc jeśli nie interesuje cię literatura pisana przez dwie nastolatki, to możesz od razu wyjść, bo nie będzie tu niczego innego (chociaż myślę, że warto zostać). Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o zarysie fabuły to zapraszam cię do zakładki "Rozdziały". Będzie tam spis treści z króciutkim opisem każdego rozdziału, oraz z głównym opisem na wstępie.

Dodatkowo muszę wspomnieć, że wszystko co publikujemy jest prototypem. Nie robimy jakiś większych korekt, dlatego jeśli znajdziesz błąd czy niedociągnięcie - zgłoś nam to w komentarzu. Będziemy naprawdę szczęśliwe, jeśli ktoś będzie czytał na tyle uważnie, by to zauważyć.

Na koniec powiem tylko, że zabraniamy kopiowania naszej twórczości i wszystko jest objęte prawami autorskimi, ale to chyba oczywiste, prawda? Nie po to się trudzimy, żeby to wymyślić, napisać i dopracować, żeby ktoś nam to zabrał i nazwał swoim, chyba nikt by tego nie chciał, więc po prostu tego nie rób.

Mam nadzieję, że zostaniecie z nami i tyle. Komentujcie, lajkujcie, żółty magiczny guziczek i widzimy się w Prologu! Bye, bye ;)

*W postach, które nie są rozdziałem zazwyczaj zaznaczam ważniejsze rzeczy grubą czcionką, więc jeśli nie chcesz czytać wszystkiego, po prostu spójrz na zaznaczone słowa.

1 komentarz:

Spodobało się? Zrób nam tą przyjemność i zostaw komentarz. Jeśli nie wiesz, co napisać, wklej tutaj swój ulubiony fragment rozdziału :)